Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
##common.pageHeaderLogo.altText##
  • Current Issue
  • Archive
  • Submission Guidelines
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 21 No. 25 (2021): Perspectivas Metodológicas /
  4. Reviews

¿Aprender inglés solamente?

Las representaciones de los géneros masculino y femenino en los libros de inglés en la Argentina.

  • Socióloga Ana Bas Cortada Universidad de Buenos Aires
DOI: https://doi.org/10.18294/pm.2021.3808
Keywords: -

Abstract

-

Downloads

Download data is not yet available.
Niños de diferente género haciendo equilibrio en un plano
  • PDF (Español)
Published
2021-09-14
Issue
Vol. 21 No. 25 (2021): Perspectivas Metodológicas
Section
Reviews

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
    English| Español

Inquiries | Support

  • perspectivasmetodologicas@unla.edu.ar

Postal Address

  • Revista Perspectivas Metodológicas
    Universidad Nacional de Lanús
    Edificio José Hernández
    29 de Septiembre 3901
    (B1826GLC) Remedios de Escalada
  • Buenos Aires, Argentina

General Information

  • Objectives & Scope
  • Editorial Team & Roles
  • Journal Sections
  • Journal History
  • Indexing Services
  • Statistics

Review Process

  • Peer Review
  • External Reviewers
  • Estimated Times

Policies and Guidelines

  • Editorial Policies
  • Submission Guidelines
  • Privacy Statement
  • Publication Ethics
  


ISSN 1666-3055 (print version) | ISSN 2618-4125 (electronic version)

Responsible Editor: Dr. Cecilia Pourrieux | Scientific Editor: Dr. Cristina Ambrosini | Managing Editor: Dr. Martín Cieri

Publisher: Universidad Nacional de Lanús | Rector: Daniel Rodríguez Bozzani

29 de Septiembre 3901, Remedios de Escalada, Lanús (B1826GLC), Provincia de Buenos Aires, Argentina